Regulamin PIETRYNA APARTMENTS Łódź ul. Piotrkowska 103/105

 

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji i najmu Apartamentu 1A i 1B w budynku położonym w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 103/105.
2. Apartament zlokalizowany jest w budynku mieszkalnym, dlatego obowiązuje bezwzględny zakaz organizowania imprez i przyjmowania gości w trakcie pobytu (również w ciągu dnia).
3. Maksymalna dopuszczalna liczba osób obecnych w Lokalu to 2 osoby dorosłe. W Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania dzieci.
4. Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
a. Najem – oddanie przez Wynajmującego Najemcy lokalu do czasowego używania i zobowiązanie Najemcy do uiszczenia umówionej opłaty (kwota czynszu) za najem. Lokal może być wykorzystywany tylko w celach mieszkalnych. Wynajmujący nie wyraża zgody na organizację żadnych imprez oraz przyjęć okolicznościowych w wynajmowanym Apartamencie.
b. Regulamin – Regulamin najmu Lokalu (Apartamentu),
c. Lokal/Apartament – lokal przeznaczony do najmu,
d. Najemca/Klient – osoba zainteresowana (dokonująca) rezerwacji/osoba najmująca (osoba widniejąca w umowie najmu) Apartament,
e. Najemca/Klient indywidualny – osoba/y zainteresowana/e (dokonująca/e) rezerwacji danego Lokalu, osoba/y najmująca/e dany Apartament,
f. Wynajmujący – „LAMA” Marcin Libich Wola Wężykowa 49A; 98-160 Sędziejowice NIP 8311089489
5. Dokonując rezerwacji oraz najmu Lokalu najemca tym samym akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie.
6. Kwestie dotyczące wysokości opłat pobieranych/należnych za najem zostały szczegółowo (z uwzględnieniem konkretnych Lokali/Apartamentów) przedstawione na stronie internetowej: www.pietrynaapartments.pl dla rezerwacji dokonywanych poprzez niniejszą stronę lub oddzielnie dla rezerwacji dokonywanych osobiście lub poprzez e-mail lub telefonicznie.
7. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks Cywilny.

§ 2. Sposoby dokonywania rezerwacji/anulacji oraz warunki płatności/koszty

1. Rezerwacji Apartamentu można dokonać w następujący sposób:
a. poprzez system internetowy na stronie www.pietrynaapartments.pl, który pokieruje od wyboru daty zameldowania aż do płatności za rezerwację lub
b. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@pietrynaapartments.pl
Klient wysyła zapytanie dotyczące możliwości wynajęcia Lokalu, następnie otrzymuje na podany adres e-mail ofertę dostępnych Lokali i terminów. Po odesłaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia i zaakceptowania oferty uznaje się, że umowa została zawarta i rezerwacja zostaje przyjęta do zatwierdzenia. Po zakończeniu procesu rezerwacji przesyłamy e-mail zwrotny (do Klienta) zawierający szczegóły dotyczące rezerwacji oraz płatności lub
c. telefonicznie podczas rozmowy, dzwoniąc na numer tel.: +48668717211 (w godz. od 8:00 do 20:00).
2. Warunki rezerwacji są następujące:
Wymagamy wpłaty 100% wartości rezerwacji w dniu dokonania rezerwacji Apartamentu przez Klienta. Wpłata pełnej wartości rezerwacji jest akceptowana przelewem bankowym, kartą kredytową lub przelewem poprzez system widniejący w naszym systemie rezerwacyjnym.
3. Nie uiszczenie opłaty rezerwacyjnej po dokonaniu procesu rezerwacji powoduje anulowanie rezerwacji bez konieczności powiadomienia Klienta ze strony Wynajmującego.
Warunki anulowania rezerwacji i opłaty za anulację rezerwacji:
4. W przypadku anulowania rezerwacji przez Klienta indywidualnego najpóźniej na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem najmu (nie wlicza się daty rozpoczęcia pobytu), Klient nie ponosi żadnych konsekwencji finansowych.
5. W przypadku anulowania rezerwacji przez Klienta indywidualnego później niż na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem najmu (nie wlicza się daty rozpoczęcia pobytu) lub w dzień wynajmu (data zameldowania) lub w przypadku nie dojechania przez Klienta, zostaje on obciążony opłatą wniesioną tytułem rezerwacji Apartamentu (100% wartości rezerwacji).
6. Odwołanie/anulacja rezerwacji powinno nastąpić poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@pietrynaapartments.pl
7. Osoba dokonująca rezerwacji/Najemca lokalu musi mieć ukończone 18 lat.
8. W przypadku skrócenia przez Klienta swojej rezerwacji, po rozpoczęciu pobytu należna za najem opłata za niewykorzystany okres nie zostaje zwracana.
9. Po zgłoszeniu anulacji wcześniej niż na 30 dni przed planowanym przyjazdem, wpłacona kwota tytułem rezerwacji zostanie zwrócona w ciągu 7 dni na podany numer konta.

§ 3. Zakwaterowanie Klienta oraz opuszczenie Lokalu przez Klienta

1. Odbiór kluczy przez Klienta możliwy jest w dniu rozpoczęcia najmu przy ul. Piotrkowskiej 103/105 Łódź, po wcześniejszym uzgodnieniu godziny zameldowania, nie później niż do godziny 18.
2. Rozpoczęcie najmu lokalu może nastąpić w dniu przewidzianym w rezerwacji nie wcześniej niż o godzinie 16:00.
3. Opuszczenie najmowanego Lokalu powinno nastąpić w ostatnim dniu najmu przewidzianego rezerwacją, nie później jednak niż do godziny 12:00 tego dnia.
Uwaga! W przypadku nie wymeldowania do godziny 12.00 w dniu zakończenia rezerwacji dokonanej przez Klienta – wobec braku jej przedłużenia przez Klienta
o kolejną dobę lub braku kontaktu telefonicznego/ mailowego z Najemcą/Klientem – Wynajmujący zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta opłatą za kolejne doby, chyba że strony ustalą pisemnie inną godzinę opuszczenia lokalu.
4. Przy odbiorze kluczy Klient zobowiązany jest okazać dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport) potwierdzający dane osobowe Klienta niezbędne do podpisania umowy najmu. W chwili odbioru kluczy Klient zobowiązany jest do podpisania umowy najmu wypełnionej przez pracownika firmy „LAMA” Marcin Libich, danymi Klienta spisanymi z dowodu osobistego/paszportu.
Nie jest możliwe wydanie kluczy do Apartamentu bez podpisania przez Klienta umowy najmu i wpłaty kaucji.
5. Opuszczenie Lokalu przez Klienta/wykwaterowanie odbywa się w obecności pracownika firmy, który dokona wstępnego sprawdzenia stanu Apartamentu i jego wyposażenia.
Uwaga! Przy zameldowaniu wymagana jest wpłata kaucji w wysokości 1.000 zł, która może być przeznaczona przez Wynajmującego na pokrycie kosztów usunięcia ewentualnych zniszczeń dokonanych przez Najemcę lub osobę mu towarzyszącą w trakcie najmu Apartamentu lub na pokrycie kar umownych przewidzianych w umowie najmu. Po sprawdzeniu Apartamentu w dniu zdania Lokalu i w przypadku stwierdzenia szkód kaucja będzie zatrzymana na ich pokrycie. Przy stwierdzeniu braku zniszczeń kaucja zostanie zwrócona. Nie narusza to prawa Wynajmującego do zgłaszania szkód ukrytych, zgodnie z § 5 ust. 11 niniejszego Regulaminu.

§4. Warunki korzystania z najmowanego Lokalu

1. Sprzątanie Lokalu (raz w tygodniu) podczas pobytu Klienta jest wliczone w ceny najmu Lokalu tylko w przypadkach najmu trwającego powyżej 7 dni.
2. Sprzątanie dodatkowe Lokalu jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu i zgłoszeniu tej kwestii i odbywa się na koszt Najemcy, przez osoby wskazane przez Wynajmującego.
3. W najętym Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz palenia świec i świeczek. Nie zastosowanie się do powyższego zakazu skutkuje nałożeniem na Najemcę kary umownej w kwocie 1.000 zł. nawet wówczas, gdy zakaz naruszyła osoba Najemcy towarzysząca.
4. W najętym Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania narkotyków, środków odurzających, substancji psychotropowych lub innych podobnych.
5. Obowiązuje zakaz wychodzenia na tarasy zewnętrzne pod wpływem alkoholu.
6. Lokale oddane w najem są w pełni wyposażone.
7. Wykorzystywanie zdjęć i nagrań z wnętrza Apartamentu w celach komercyjnych jest surowo zabronione, sesje zdjęcie mogą być wykonywane jedynie po pisemnej zgodzie właściciela Apartamentu i są dodatkowo płatne. Cena ustalana jest indywidualnie. Za złamanie zakazu najemca zostanie obciążony karą w wysokości 5.000 zł

§ 5. Prawa i obowiązki Klienta/Najemcy

1. Najemca (osoba widniejąca w Umowie najmu) ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wchodzących w skład wyposażenia Lokalu oraz znajdujących się w nim urządzeń technicznych, które powstały z winy Najemcy, innych osób przebywających razem z Najemcą.
2. Najemca zobowiązany jest zawiadomić pracownika firmy o wystąpieniu jakiejkolwiek szkody, niezwłocznie po jej wykryciu.
3. Jeżeli nastąpi sytuacja opisana w § 5 ust. 1 Najemca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych z usunięciem powstałych szkód i wymianą uszkodzonego wyposażenia.
4. Najemca nie może przekazywać Lokalu/Apartamentu w podnajem lub bezpłatne użyczenie osobom trzecim.
5. W najętym Lokalu/Apartamencie mogą przebywać i nocować tylko osoby zgłoszone przez Klienta podczas dokonania rezerwacji/przekazania kluczy maksymalnie dwie osoby dorosłe. Dodatkowe osoby przebywające w Apartamencie i nie zgłoszone podczas zameldowania będę proszone o opuszczenie Lokalu, a Najemca zapłaci za każdego niezameldowanego gościa/powyżej 2 osób/ 1.000 zł kary umownej za każdą osobę. W razie niedostosowania się do powyższych zaleceń wzywana będzie policja. Za każdą interwencję policji pobierana jest opłata w wysokości 1.000 zł. Będzie ona pobierana z kaucji.
6. Na terenie całej nieruchomości obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.
7. Najemca nie może wprowadzać jakichkolwiek przeróbek ani innych trwałych zmian w wynajmowanym Lokalu/Apartamencie.
8. Najemca nie może wymieniać zamków, ani dorabiać kluczy do najmowanego Apartamentu.
9. W przypadku zgubienia lub zniszczenia przez Najemcę kluczy, pastylki do domofonu, pilotów sterujących klimatyzacją, oświetleniem, kominkiem Wynajmujący wyda Klientowi zapasowe klucze po uiszczeniu dodatkowej opłaty w wysokości 300 PLN. W przypadku nie zdania kluczy w chwili wymeldowania – Klient zostanie obciążony bezzwrotną opłatą w wysokości 300 PLN za każdą zagubioną/zniszczoną rzecz.
10. Niedozwolone jest organizowanie w najętym Apartamencie przyjęć i imprez oraz inne zachowania mogące zakłócić spokój i ciszę nocną pozostałych mieszkańców nieruchomości. Nie zastosowanie się do w/w zakazu będzie skutkowało obciążeniem Najemcy (osoba widniejąca w Umowie Najmu) karą w wysokości 4.000 PLN oraz 1.000 PLN za każdorazową interwencję Policji.
11. Szkody, o których mowa w ust. 1 powyżej powinny zostać potwierdzone w protokole sporządzonym i podpisanym przez pracownika firmy. W przypadku jednak szkód ukrytych, których nie widać na pierwszy rzut oka, Wynajmujący zastrzega możliwość zgłaszania takich szkód w terminie 24 godzin od zakończenia umowy najmu, w trakcie to którego czasu Lokal będzie poddany wnikliwej inspekcji.

§ 6. Prawa i obowiązki Wynajmującego

1. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utraty lub uszkodzenie rzeczy znajdujących się w najętym lokalu, a należących do Klienta lub osób z nim przebywających.
2. Wynajmujący zobowiązany jest do dokonania niezbędnych napraw w najętym Lokalu, jeżeli naprawy te są niezbędne do normalnego umówionego korzystania z najętego Lokalu.

§ 7. Dane osobowe

Wszelkie dane osobowe podane przez Klienta a wymienione w formularzu rezerwacyjnym on-line oraz w Umowie Najmu przetwarzane są przez firmę „LAMA” Marcin Libich jedynie w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy najmu Lokalu/Apartamentu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

§ 8. Regulamin korzystania z jacuzzi i sauny

I. REGULAMIN OGÓLNY
1. W jacuzzi i saunie znajdujących się w Apartamencie przy ulicy Piotrkowskiej 103/105 mogą przebywać tylko osoby dorosłe.
2. Przed wejściem do jacuzzi i sauny należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem korzystania z jacuzzi i sauny oraz stosować się do niego podczas całego pobytu, a także należy zapoznać się z instrukcjami uruchomienia sauny i jacuzzi.
3. Jednocześnie z jacuzzi i sauny mogą korzystać maksymalnie 2 osoby.
4. Jacuzzi i sauna są dostępne dla najemcy całodobowo.
5. Podczas korzystania z jacuzzi i sauny obowiązuje całkowity zakaz:
– spożywania i podawania napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających, psychotropowych itp.,
– wnoszenia opakowań i naczyń szklanych, ostrych narzędzi oraz innych, przedmiotów niebezpiecznych
– przebywania osób, po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających.
6. Zabrania się korzystania z jacuzzi i sauny osobom, u których oznaki wskazują na: choroby skóry, grzybicy, brodawczaka, rumień, róża itp., otwarte skaleczenia, choroby zakaźne, trudno gojące się rany, brak higieny osobistej, padaczki, trudności w oddychaniu, zaburzenia równowagi, agresywne zachowanie, są uczulone na środki dezynfekujące, posiadają choroby układu wydalania, cierpią na choroby związane z niewydolnością układu krążenia, z przeciwskazaniami lekarskimi.
7. Osoby o niestabilnym stanie zdrowia i kobiety w ciąży powinny korzystać z jacuzzi i sauny ze szczególna ostrożnością lub po skonsultowaniu się ze swoim lekarzem.
8. Firma „LAMA” Marcin Libich nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje zdrowotne przebywania osób w jacuzzi i saunie.

II. REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY:
1. Przed przystąpieniem do korzystania z sauny należy się zapoznać z instrukcją regulatora pieca sauny oraz niniejszym Regulaminem korzystania z jacuzzi i sauny.
2. Sauna jest integralną częścią Apartamentu i obowiązują w niej przepisy niniejszego Regulaminu.
3. W kabinie sauny może przebywać maksymalnie jednocześnie 2 osoby.
4. Zaleca się korzystać z sauny zupełnie nago lub z owinięciem ciała w suchy ręcznik.
5. Przed przystąpieniem do kąpieli w saunie należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą, a następnie wytrzeć je do sucha.
6. Przed wejściem do sauny należy zdjąć klapki, okulary, szkła kontaktowe oraz wszystkie przedmioty metalowe, gdyż mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.
7. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe, bez przeciwwskazań lekarskich.
8. Bezwzględnie z sauny nie mogą korzystać osoby: chore na serce, nadciśnienie, po udarach, z chorobami naczyń krwionośnych, ze stanami zapalnymi narządów wewnętrznych, z gorączką, chore na tarczycę, chore na padaczkę (epilepsję), osoby będące pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego.
9. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym, kobietom w ciąży i w czasie menstruacji.
10. Wszystkim osobom korzystającym z sauny zaleca się konsultacje z lekarzem przed skorzystaniem z sauny oraz po kilku pobytach w saunie w celu sprawdzenia jej wpływu na stan zdrowia.
11. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
12. Korzystający z sauny (Najemca) ponosi pełną odpowiedzialność za swoje bezpieczeństwo i bezpieczeństwo osób korzystających wspólnie z sauny.
13. Korzystanie z sauny po obfitym posiłku nie jest wskazane.
14. Po opuszczeniu sauny istnieje bezwzględny nakaz powolnego schłodzenia całego ciała.
15. W razie złego samopoczucia w saunie należy bezzwłocznie opuścić kabinę.
16. Z sauny można korzystać tylko w towarzystwie innej osoby, co pozwoli na natychmiastową pomoc w wypadku złego samopoczucia.
17. Na terenie sauny zabrania się: a) wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu, b) wykonywania zabiegów kosmetycznych, c) dotykania i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych i grzewczych, d) polewania płynami/olejkami siedzisk, pieca oraz znajdujących się w nim kamieni, e) wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych, f) wnoszenia napojów alkoholowych, g) palenia tytoniu, h) niszczenia i uszkadzania wyposażenia, i) nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub obraźliwe.
18. Ewentualne uwagi dotyczące pracy sauny należy natychmiast zgłosić Wynajmującemu.
19. O każdej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu w saunie oraz jej uszkodzeniu należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego.

III. ODPOWIEDZIALNOSĆ I KARY

1. Za zniszczenia, zagubienie elementów wyposażenia jacuzzi i sauny obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości szkody, a także kary umowne przewidziane w umowie najmu.
2. Firma „LAMA” Marcin Libich nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu jacuzzi i sauny.

§ 9. Postanowienia końcowe

Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu